+40 744 231 128

Poarța autoportanta în Ploiești

Porți autoportante în Ploiești

Porțile autoportante sunt o structură în care poarta se mișcă paralel cu gardul. Principala caracteristică a unor astfel de porți este că nu există șine în deschidere, atât deasupra, cât și dedesubt. Porțile cantilever se mișcă datorită unui ghidaj care este sudat de toc în partea de jos și a unei perechi de cărucioare instalate pe partea laterală a pasajului. Astfel, cerceveaua se deplasează deasupra pasajului la o înălțime de cel puțin 8 cm.

Avantajele și dezavantajele porților autoportante

În primul rând, să trecem peste avantajele acestui design.

  1. Nu ocupă spațiu util în curte și pot fi instalate acolo unde nu pot fi instalate porți batante.
  2. Ușor de manevrat manual, chiar și cu o singură mână puteți muta cu ușurință cerceveaua fără prea multe dificultăți
  3. Automatizarea pentru astfel de porți este mai ieftină decât pentru alte feluri
  4. Nu necesită deszăpezirea obligatorie de pe alee, deoarece nu interferează în niciun fel cu mișcarea acestora
  5. Nu este supus greutății vântului
  6. Varietate de placare

Dezavantajele acestui design includ:

  • Trebuie să faceți canapea de 1,5 ori mai lată decât deschiderea în sine, așa că aveți nevoie de suficient spațiu pentru derulare
  • Trebuie să cumpărați un kit special de accesorii și material
  • Lucrări suplimentare din beton cu instalarea fundației

Accesoriile pot fi achiziționate de la noi la un super preț.

Metode de realizare a porților autoportante

Porțile cantilever sunt adesea comandate de la o companie la cheie. Este mai simplu, dar mai scump. În plus, trebuie să selectați cu atenție specialiștii. Ei bine, o recomandare de la noi – controlați în continuare ce componente vor fi folosite, precum și alte materiale.

Iar cei cărora le place să lucreze cu mâinile și știu să gătească își pot face singuri astfel de porți. Există multe videoclipuri pe acest subiect pe Internet. Iar la achiziționarea de la noi, poți primi gratuit un desen al viitoarei tale porți.

Cum se face o foiță de poartă autoportantă

O astfel de cercevea constă dintr-un cadru și placare.

Cadrul poate fi realizat în mai multe moduri. Primul, cel mai des folosit, este să luați două țevi de profil (de exemplu, 30*20 și 62*40 mm) și să sudați un cadru cu două niveluri din ele. Această opțiune are o serie de dezavantaje, inclusiv cele evidente – lucru îndelungat cu o mașină de sudură și necesitatea de a sigila cusăturile dintre țevi pentru a minimiza coroziunea. A doua opțiune a apărut recent. Este mai simplu și porțile vor fi de mai bună calitate. Aceasta înseamnă sudarea unui cadru dintr-un profil în T – un metal laminat special care are deja structura necesară pentru a obține un cadru cu două niveluri. Va exista un minim de cusături de sudură, iar materialul de etanșare va trebui utilizat numai între grinda de la fitingurile pentru porți culisante și cadrul în sine.

Orice material adecvat poate fi folosit ca placare.

Cum să alegi feroneria pentru porți autoportante

Această parte a porții culisante este foarte importantă. Garniturile care le completează formează o consolă, cu ajutorul căreia se mișcă poarta. Deci nu este recomandat să economisiți pe acest element. Și ar trebui să abordați selecția în mod responsabil, deoarece o greșeală poate fi costisitoare.

Deci, care sunt recomandările pentru selectarea feroneriei pentru porți autoportrete? Și sunt după cum urmează:

  1. O șină din oțel rezistent de o grosime suficientă (pentru porți cu o greutate de până la 500 kg – mai mult de 3,5 mm și până la 800 kg – 5 mm), cu geometrie ideală;

2. Rulmenți cu role metalice, cizme din cauciuc-metal și lubrifiant la temperatură joasă în rulmenți, dimensiunile 301, 302 și 303 (până la 500 kg, până la 600 kg și, respectiv, până la 800 kg)

3. Capcanele din oțel bun au o grosime suficientă, iar dacă nu doriți ca poarta să zdrăngănească în vânt, cumpărați dispozitive de prindere cu capace de plastic sau role pe petale

4. Placă superioară cu role de cauciuc

5. Rolă de capăt cu o placă de dop metalic și o bară de protecție (roata poate fi din plastic dacă este folosită pe porți de până la 500 kg, iar în rest doar metal).