+40 744 231 128

Poarța autoportanta în Cluj-Napoca

  Poarța autoportanta în Cluj-Napoca

În acest articol vom vorbi despre un astfel de tip popular de poartă precum porțile culisante (consolă). Și sunt la cerere pentru că sunt foarte simple și ușor de utilizat (se pot deschide cu o ușoară mișcare a unei mâini). Adevărat, astfel de porți nu pot fi realizate fără costuri suplimentare pentru armăturile porților.

Din ce sunt făcute porțile culisante?

La început, au început să folosească porți autoportante pe role care se mișcau de-a lungul suprafeței alei. Apoi am venit cu o altă opțiune – să ne deplasăm de-a lungul unei șinei care este suspendată deasupra pasajului. Și acum au apărut și porțile culisante de tip cantilever. Acestea sunt cele despre care vom vorbi.

Porțile culisante cantilever au următoarele componente:

  • Cadru.

  • Înveliș.
  • Loc
  • Feronerie pentru porți autoportante.

  • Automatizare pentru porti culisante (instalată la cerere).

 

Metode de realizare a porților autoportante

Poți să faci singur astfel de porți sau să angajezi specialiști. Ambele variante au dreptul la viață.

Nu vă fie teamă să acceptați provocarea de a face singur porți glisante. Puteți economisi bani semnificativi. În plus, acum există o mulțime de informații necesare pe acest subiect pe Internet. Puteți găsi chiar și o instrucțiune video completă, care arată toate etapele producției de la A la. Să trecem pe scurt prin aceste etape.

Primul etapă – pregătitoare. Pe el trebuie să măsurați deschiderea pentru poartă și să creați un desen al acesteia.

Faza a doua– betonarea ipotecii. Sudăm structura din canal și armătură, o instalăm în gaura de pe partea laterală a căii de acces și o umpleam cu beton.

A treia etapă– fabricarea tocurilor de porți. În timp ce betonul se întărește, puteți lucra la cercevea. Sudăm semifabricate dintr-un profil în T (de exemplu) și sudăm rigidizări suplimentare dintr-o țeavă de profil de 30*20 mm în interior. Primim totul.

Etapa a patra– montaj feronerie pentru porți autoportante. Sudăm cărucioarele pe canal, așezând-o de-a lungul marginilor sale la distanța maximă unul de celălalt. Sudăm slipurile la ipoteci pe stâlpii de susținere. Pe o parte (cea mai apropiată de cărucioare) atașăm rolele superioare, iar pe cealaltă – dispozitivele de prindere.

Introducem o rolă de capăt în grinda de la capăt, din partea în care este atașat dispozitivul de prindere inferior și un dop pe cealaltă parte.

Stadiu final– fixarea carcasei și montarea unui incuietor sau automatizare.

Cum se selectează feroneria pentru porți autoportante

Este foarte important să înțelegeți că cât de lungă va fi durata de viață depinde de cât de corect sunt selectate accesoriile. La selectare, este foarte important să înțelegeți cum va fi viitoarea poartă – greutatea și lungimea ei aproximativă. Aceasta determină ce set de accesorii trebuie să cumpărați. Ele sunt împărțite în două subtipuri – seturi mici și mari.

Dar ele diferă nu în numărul de componente (sunt egale), ci în caracteristicile lor.

Kituri mici de fitinguri sunt folosite la porți cu o greutate de până la 500 kg, iar seturi mari – până la 800 kg. De asemenea, oferă și mai multe truse ranforsate, care sunt deja folosite la porți cu o greutate mai mare de 800 kg.

Odată ce tipul de kit a fost deja determinat, atunci când selectați, trebuie să acordați atenție următoarelor caracteristici:

  • grosimea oțelului și caracteristicile acestuia în grinda de ghidare (recomandat mai mult de 3,5 mm pentru fitinguri mici și 5 mm pentru fitinguri mari)
  • pe role în cărucioare (cu rulmenți 301 pentru mici și 303 pentru mari, numai din metal)
  • role superioare cu role cauciucate (2 bucăți pentru mici și 4 pentru mari)
  • există o roată metalică în rola de capăt (poate fi din plastic dacă poarta nu este grea)
  • prindetoare cu căptușeli de plastic sau roți de cauciuc pe petale.