Aceasta este o pagină de exemplu.
Politica noastră de rambursare și returnare este valabilă 30 de zile. Dacă au trecut 30 de zile de la achiziție, nu vă putem oferi o rambursare completă sau un schimb.
Pentru a fi eligibil pentru returnare, articolul dumneavoastră trebuie să fie nefolosit și în aceeași stare ca atunci când l-ați primit. De asemenea, trebuie să fie în ambalajul original.
Mai multe tipuri de bunuri nu pot fi returnate. Articolele perisabile precum alimente, flori, ziare sau reviste nu pot fi returnate. De asemenea, nu acceptăm produse care sunt articole intime sau sanitare, materiale periculoase sau lichide sau gaze inflamabile.
Articole suplimentare care nu pot fi returnate:
Avem nevoie de o chitanță sau o dovadă de cumpărare pentru a finaliza returnarea.
Nu returnați achiziția producătorului.
Există anumite situații în care se acordă doar o rambursare parțială:
După ce returnarea dvs. a fost primită și inspectată, vă vom trimite un e-mail pentru a vă anunța că v-am primit returnarea. De asemenea, vă vom anunța dacă rambursarea dvs. este aprobată sau respinsă.
Dacă sunteți aprobat, rambursarea dvs. va fi procesată și creditul va fi aplicat automat cardului dvs. de credit sau metodei de plată inițiale într-un anumit număr de zile.
Rambursări întârziate sau lipsă
Dacă nu ați primit încă rambursarea, vă rugăm să verificați din nou contul bancar mai întâi.
Apoi contactați compania dvs. de card de credit, poate dura ceva timp până când rambursarea dvs. este publicată oficial.
Apoi, contactați banca dvs. Procesarea durează adesea ceva timp înainte ca rambursările să fie postate.
Dacă ați făcut toate acestea, dar încă nu ați primit rambursarea, vă rugăm să ne contactați la {email address}.
Articole de vânzare
Numai articolele cu preț obișnuit pot fi rambursate. Articolele de vânzare nu pot fi rambursate.
Înlocuim articolele numai dacă sunt defecte sau deteriorate. Dacă trebuie să îl schimbați cu același articol, trimiteți-ne un e-mail la {adresa de e-mail} și trimiteți articolul dvs. la: {adresa fizică}.
Dacă articolul a fost marcat ca cadou când a fost cumpărat și expediat direct către dvs., veți primi un credit cadou pentru valoarea returnării dvs. Odată ce articolul returnat este primit, vi se va trimite un certificat cadou.
În cazul în care articolul nu a fost marcat ca cadou la cumpărare, sau persoana care a primit cadoul a primit comanda pentru a vi-o oferi mai târziu, vom trimite o rambursare celui care a oferit cadoul și acesta va afla despre returnarea dvs.
Pentru a vă returna produsul, trebuie să vă trimiteți produsul la: {adresa fizică}.
Veți fi responsabil pentru plata propriilor costuri de transport pentru returnarea articolului. Costurile de transport sunt nerambursabile. Dacă primiți o rambursare, costul transportului de retur va fi dedus din rambursare.
În funcție de locul în care locuiți, timpul necesar pentru ca produsul dvs. schimbat să ajungă la dvs. poate varia.
Dacă returnați articole mai scumpe, vă recomandăm să utilizați un serviciu de expediere urmăribil sau să cumpărați o asigurare de transport. Nu vă garantăm că vom primi articolul returnat.
Contactați-ne la {email} pentru întrebări legate de rambursări și returnări.